jag ska lyckas, det spelar ingen roll hur mycket jag tänker nu

Nu har jag precis ätit lite god kvällsmat och sett på semestersvenskar..
Kvällsmaten bestod av:

¤ Ägg
¤ Ekologisk fil med acidofilus
¤ Axas Harmoni smörgås
¤ Liptons Indian Spice Thé, den är skiitgod
¤ Oliver
¤ Nötter


En hel bricka full, Haha




Gud vad jag har varit glad de senaste dagarna. Är verkligen lycklig. Man har nog mycket här i livet som många inte har och jag har väl insett att jag ska vara glad för det.!
Har börjat försöka leva i nuet, jag märker nu hur mycket jag bränner ut mig själv när jag tänker på framtiden och vad man vill osv.
Faan sluta oroa dig för vad som kommer hända i framtiden, det kommer ändå inte bli som man tänkt sig och den dagen kommer då man ska fatta sina beslut om sin framtid men den tiden är inte nu..  Jag kommer att lyckas här i livet och jag är lycklig, Vad mer kan man begära?!

Nu ska jag bara leva......





Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Såg att du skulle jobba på övervåningen i morron kväll så kom upp dit direkt så får vi prata lite. Ska bara på avvikelse möte halv 2 men efter det kan vi prata till 4. kram

2009-02-04 @ 22:45:07
Postat av: Nina

Va härligt att du är lycklig Anna! Jättebra inlägg! Jag behöver verkligen leva i nuet och inte fundera för ett halvår fram. Måste tänka på de! :)

2009-02-05 @ 17:13:43
Postat av: Anonym

Svar till Nina:

Tack för det :) Ja man måste försöka släppa taget lite ibland och inte tänka så mycket, då fastnar man bara.!

2009-02-05 @ 22:45:56
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback