Avslappning för hela slanten

Yees...! Nu har vi fått en till avslappningsskiva som jag beställt.. Vi har börjat lyssna på det när vi ska sova och det är bara så mysigt alltså.. Förut var jag bara tvungen att ha knäpptyst när jag skulle sova men nu har jag vant mig att vi kan sätta på en skiva ibland..
Vi brukar också ha lite hemmaspa.. Då brukar vi tända ljus och lägga ut en filt på golvet och massera varandra.. Jag lovar ni borde prova.. det är så enkelt och det är så skönt att bara kunna slappna av..!

Dessa skivor har vi
  
Den bästa är nog Lugna Rum tycker jag som jag fick av Ann-sofie när jag fyllde år.. Alla finns att köpa på CDON..

Får se om vi hinner lyssna på denna nya skiva ikväll!



Så fixa ditt eget hemmaspa, du behöver:
¤Massvis av tända ljus
¤ En avslappningsskiva
¤ Massageolja eller vanlig lotion
¤ Man kan ju även göra fotbad, mycket enkelt, tappa upp en bunke eller hink med varma vatten, Ha i lite fotsalt och olivolja.
¤ Man kan lägga en ansiktsmask.
Det som är så bra är att det kostar knappt ingenting och det är så mysigt, jag lovar, Värt att prova!
Man behöver komma ifrån tillvaron lite ibland och detta är mitt absolut bästa tips!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt med hemma spa! Kul att du gillar skivan. Själv behöver ja ingen avslappningsmusik, somnar som en stock! Men måste provlyssna min nån dag. Har inte hört på hela.

2009-02-10 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback