Yoga

Nu har jag, Samra och Bonnie varit på Yoga för första gången och det kändes riktigt bra faktiskt.. Trodde inte att det var så jobbig att typ sitta i olika ställningar och andas på visst sätt.. Men det kändes som sjutton i ryggen.. och det är ju det jag är ute efter.. Dels att stärka ryggen och dels få bättre hållning för jag går ju som en 70åring... Vissa övningar kände jag mig helt yr av också.. Så det märks ju att det tar på en..
Men det sägs ju också att yoga ska hjälpa mot sömnsvårigheter och det är ju något jag skulle vilja bli av med om jag säger så.. Ett stort plus i kanten är ju också ökat självkänsla, hantera stess bättre och hitta sig själv och lugnet..!


Det blir nog en hit i höst tror jag.. Jag och Samra bokade in oss på en termin i höst..
Jag ska absolut ge detta en chans kände jag.. Så nu kör vi hårt i höst med Yogandet! Härligt









Vem är jag, vart står jag idag och framför allt: vart ska jag?



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul att du hittat nått som passar dej! Får du inga skrattattacker? Det fick jag när ja prova yoga!! kram

2009-08-15 @ 23:12:09
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback