Tack för en underbar kväll

Jahopp, då var det sista passet jag jobbade som vikarie.. Ska börja på nya shemat på Tisdag och det känns mycket bra allt..!
Så vad har hänt? I onsdags var jag ju som jag sa bjuden till Bonnie.. Där hade hon och Mimmi förberätt en god välkomstdrink och tacos.. så himla rara.. Efter det fick jag gå och sätta mig i vardagsrummet, där hade dom fixat med vindruvor, melon och godis.. Allt var så smaskigt.. Sen fick jag en blomma med ett roligt kort och en flaska vin.. Jag blev så glad och rörd.. Uppskattade det något frukansvärt..Så tack, ännu en gång.. Hade sen en toppenkväll.. Satt och grack litem sen bar det av till wasa.. Haha, jag som hatade det stället hade faktiskt riktigt kul.. Men det blir väl kanske vad man gör det till :D

Imorgon kommer Ann-sofie hit.. Ska luncha lite och få lite uppdateringar om vad som händer i hennes liv nu när hon är hemma hela dagarna :) Ska bli kul att se henne igen..Förut sågs man ju nästan varje dag!!

Fördrinkie

Jag får pressenter.. Jag älskar överraskningar alltså..

Wiiieeee                                                             Mimmi och Sonnie gosar

Glasögonligan                                                   Vill fasen skaffa mig ett par

                          Aaa det är tur att man har lite minnesluckor
      

Kommentarer
Postat av: mimmi

:D roligt att du uppskattade kvällen :D haha ja snacka om att jag har minnesluckor när jag ser de här korten haha:P

2009-08-31 @ 09:31:41
URL: http://metrobloggen.se/mrauker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback