Ohhh Skraj


Efter jobbet igår gick jag hem till Beeda och Muttelie, Lika goa som alltid.. Där känner man sig så välkommen...Var där en stund, snacka lite skit och sen kom Mimmi och hämtade oss.. Åkte till kungsgatan för att hämta ut foton på mig och Magnus som jag nu har satt upp i mina nya ramar, så fint så.. Kan visa en bild sen..!
Men iaf, sen gick vi en sväng på stan.. Sen började vi prata om att jag och Bonnie såg "Barnhemmet" Riktigt bra skräckfilm för övrigt.. Och Mimmi som är kung av skräckfilmer tyckte att vi skulle se en skräckfilm.. och vi gick och hyrde "The Unborn" Åhhhh så jävla läskig..
Aa jag var så rädd efteråt alltså.. Så satt vi och skrämde upp varann och guud vilka skrattatacker.. Fy faan vad ont jag hade i magen.. Mimmi skjutsate hem mig och jag ringde till MAgnus som fick komma och möta mig nere vid porten.. HAha, livrädd..
Aa nu ska jag nog höra av mig till Mimmi och se om hon överlevde gårdagen.. Hon skulle ju åka själv ut till åby sen och vi hade skrämt upp henne som bara den.. Men hoppas att du kom hem säkert mitt lilla hjärta :)

Det är så skönt att se dig må bra och att se och höra ditt härliga skratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback