Tittade upp till träningsrummet

Nu har jag precis kommit hem från jobbet.. Efter jobbet gick jag upp i träningsrummet på jobbet där dom har en crosstrainer, en motionscykel, hantlar, vikter och en skivstång.. Körde lite på crossen, gjorde några situps och körde med hantlarna.. Så skönt när man känner att man har gjort någonting.. Det är jobbit att väl ta sig i kragen och träna men när man väl har gjort det så känns det ju sjukt bra!

Jag och Samra ska även gå på en provapågång på yoga i nästa vecka.. Hoppas att det är något för mig.. Vet inte om det ger så bra träning men att bara få en stund för sig själv och fokusera på annat än vad som rör sig i huvudet ibland kan nog vara helt underbart!
Nu ska jag gå och laga mat.. Till hösten hoppas jag på ett sundare liv:

Äta lagad mat
Börja äta frukt och grönsaker, jag som älskar det äter typ ingen längre
Börja med Vitaminerna igen
Börja med Yoga


Det är mina mål än så länge

       Mår kroppen bra så mår man psykiskt bättre,
                För Kropp och Själ hänger ju ihop

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Mer vitaminer åt folket!!!

2009-08-04 @ 15:39:14
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback