Skönt med en ledig dag

Åhh nu har jag precis fått masage till lite avslappningsskivor och jag känner mig som en helt ny människa.. Var länge sen nu så det var skönt :)
Idag har det varit en bra dag.. Mimmi kom hit vid 11 tiden och vi har varit på lite promenad, handlat, lagat mat och bakat bröd.. Mycket duktigt allt..
Förut var vi på bio och såg "Sommaren med Göran" och den var väl inte så bra som jag trodde att den skulle vara.. Har sett fram emot den länge nu ju.. men men den hade sina roliga episoder :)

       Vi förökte vara lite seriösa och träna lite, gick väl sådär kanske


                                               Min söta Moos innan bion
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback