Skönt att vara ledig imorgon

Då var arbetshelgen över för denna gång och den går ju lite fort som den lediga.. Imorgon är jag ledig, då ska jag försöka hinna med att:

¤Ringa till tandläkaren och få en akuttid för jag har så jädrans ont i min visdomstand.. Förmodligen får jag bara spola rent lite, i värsta fall säger dom att dom ska dra ut den, då dör jag.. Så det hoppas jag inte..
¤Handla brödformar, ska baka bröd hade jag tänkt.. Helena på jobbet hade ghort så gott farinbröd.. Mmmm
¤Framkalla lite fina bilder på mig och Pullisen som jag ska sätta i mina nya ramar jag köpt..
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda...

Usch när jag gick till jobbet imorse kändes det som höst.. Snälla låt det bli sommarvärma ett litet tag till..
Jag behöver verkligen det!

                Man mår som bäst när solen skiner

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Har varit väldigt mysigt. Skönt att komma bort lite och lyxa till det. Vi måste absolut ses snart!! kram

2009-08-02 @ 23:05:11
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback