Sicken lyckad kväll

Hade en jättemysig med mimmi igår.. Vi träffades för en fika på stan. Efter det gick vi till systemet och sen åkte vi hem hit och lyssnade på musik och gjorde iordning oss.. Sen bar det av till Grand för lite bubbel och vin.. var jättefint där ju.. Finare än vad jag trodde..
Sen åt vi mat på Bishop.. Bonnie kom även förbi sen lite senare.. Då gick vi till Manesa och tog oss en varsin drink.. Världen bästa drinkar där alltså.. Mumma :)
När jag kom hem hade jag asont i huvudet, försökte sova, men det gick ju inte.. När väl huvudvärken gett med sig så började det kryoa i benen på mig... Usch det var ju inte alls kul att gå upp kl.6 på morgonen sen kan jag lova..
Såg ut som en zombie när jag kom till jobbet.. men efter några timmars jobb så blev jag som en helt ny människa :) Det var det värt..
Älskar att ha lite brejk i vardagen och umgås med dom jag tycker om!
Det är det bästa som finns..


Jag fixar Mimmis hår                                                    Mimmi var sämst på fyllespelet




Grattis Snygging

                                      Glassssiiiiigt


Mimmi åt kött och pomme

                                                                                   Jag åt halstrad Gös med potatis, guu vad gott 

Bonnie kom ner                     Mimmi tyckte det var great              Mmm sicken goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback