Mys med brorsbarnen

I fredags hade jag busfröna Theo och Gabriell här.. Mina söta brorsbarn.. Dom är bara så goa..
Vi gick till folkparken och träffade Bonnie och Ted... Vi försökte ha lite picknick där med frukt och annat gott.. Men de små busfröna ville inte riktigt sita stilla, inte så konstigt när dom såg lekparken.. Då ville dom ju bara dit förstås.. Sen gick vi dit och lekte lite.. För första gången i värlsdshistorien glömde jag kameran.. Men man är ju bara van att ha sig själv att tänka på när man ska iväg, men nu hade jag ju två småttingar att ta hand om..!

                                                                                        Sovstund



Buuuuus


Älskar er.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback