Jessica

När vi kom hem från bion slog vi på teven och då var det sommarkrysset.. Å Jessica Andersson var med och hon är sååå bra... Så vacker, snygg, varm och äkta... Det är nog inte många artister som har bägge fötterna på jorden som hon har..
Länger efter att få läsa hennes bok: "När kalla nätter plågar mig om minnen om hur det var" Jag älskar själbiografier, typ de enda böckerna jag kan läsa.. 
                                                                                                                      
  A real beauty

                                                       

Här har ni lite vad boken handlar om:

I sin kommande biografi beskriver Jessica Andersson en uppväxt präglad av våld, svek och missbruk.

Men priset för uppgörelsen med mamman blev högre än hon förväntat sig.

Barndomen innehåller flera uppslitande minnen. Några sitter djupare och är svårare att glömma än andra.

- Mina ärr sitter i själen. Jag har aldrig blivit fysiskt angripen, utom en natt när en av mammas väninnor satt sig vid min sängkant och plötsligt bet mig i kinden. Allt var så oberäkneligt.

Hon berättar att hon samtidigt som hon kämpat med det djupa svek som hon har upplevt så har hon hela livet vägrat ge upp hoppet om sin mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback