It´s been a while

Ja nu känns det som att det var ett tag sen.. Så vad har hänt..?! Varit augustifest i Norrköping.. Var ute och käkade med Mamma, pappa, Faster, Linda, Stoffe, Jakob och Magnus i onsdags.. I fredags var det partaj hos Bonnie, sen utgång.. I lördags var vi hos Jossan och Jonas.. Även utgång efter det.. Mycket trevligt allt..! Måste lägga upp lite bilder vartefter..!
Men den största nyheten av allt... JAg har fått en fast tjänst.. Jiihhuu.. och jag fick precis som jag ville.. Prisvärt som Ann-sofie skulle sagt :)

Det var igår kväll när jag jobbade kväll som jag fick reda på det.. När jag kom hem hade pullan gjort iordning detta.. Mmmm gott gott..

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Prisvärt är rätta ordet :) Fint Magnus gjort! Ska bli skoj o ses på måndag o snacka en massa skit!

2009-08-26 @ 10:55:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback