Glansiiiiigt

Tog en sväng med kära Mimmi på stan idag efter jobbet.. Gick en sväng och jag gjorde några kap vill jag lova..
Efter att ha gått en stund blev vi trötta och satte oss på O´learys och tog oss ett varsitt klas.. Inte helt fel kan jag säga..
Mimmi berättade även att imorgon ska jag befinna mig hos Bonnie kl. 18.. Hmm undrar vad vi ska göra för mys.. Spännande... :D

En gosig tröja                       Glansig blus.. Älskar tyget och ryggen       Halsband


Vet inte vad det är med mig och svart allstå.. Jag är som besatt


Kommentarer
Postat av: bloggare påicedaniel.se

Oj,oj vad läcker du blev.Det var verkligen kap.

2009-08-26 @ 17:48:43
URL: http://www.icedaniel.se
Postat av: Anonym

Men Dame Anna då ;) heel läcker klänning ju :) sitter ju riktigt snyggt på dig :)

2011-09-13 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback