Ann-sofies sista dag

Jaaaooo nu har jag precis kommit hem efter ännu en kväll på jobbet.. Idag var Ann-sofies sista dag.. Nu ska hon vara hemma och vara mammaledig.. Kommer sakna mitt lilla ljus på jobbet, men det får väl gå bra ändå hoppas jag!
Jag hade köpt blommor och den här boken:
    
Ann-sofe blir alltid lika glad av att få paket :)

Här är bilder från vårat sista fredgas mys..

Ristbiff, potatissallad, slatgurka och melon.. Mummsfillibabbaa och visst är vi snygga i våra arbetskläder? Mohaha

                         Ohh i´m gonna miss it

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Paket är alltid kul att få. Kommer oxå sakna våra mysfredagar och att ha någon att prata jobb + allt annat med. Men vi får ses utanför jobbet och det känns nästan ännu roligare. Visste inte ens att du tog kort på mej i jobb kläder!! Snyggaste klänningarna i stan :) kram

2009-08-02 @ 15:41:21
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback