Vilken underbar dag, trots jobb

Japp, lördagen bestod av delad tur.. Men den var inte så illa allt ändå..
Ann-sofie och jag hade ju planerat att vi skulle gå till Färgargården och sätta oss och luncha, men det var inte bara vi som hade tänkt det vill jag lova, världens kö.. Så vi tänkte gå till Fräcka vid kungsgatan men då gick vi förbi ett litet fik som vi inte hade tänkt på, dom hade en liten uteservering och vi satte oss där och tog oss en varsinn baguette..!
När vi hade suttit där ett tag så kom det en tjej och en kille med varinna gittarer och började spela och sjung.. Haha lite märkligt på ett sånt litet ställe.. Ann-sofie höll på att dö, hon gillade inte alls sånt.. Haha, jag höll på att garva ihjäl mig när man såg Ann-sofies min...

Efter det gick vi och lade oss på lite handdukar som vi hade snott med oss från jobber och lade oss vid färgargården på gräset där.. Rätt mycket folk faktiskt och precis nedanför oss la sig två nykära turturduvor i 50 års ålder som inte kunde hålla fingrana från varandra en sekund och deras jävla prat blev man ju faan illamåendes av.. Aja, men vi överlevde det med och jag tyckte att det var så skönt att vara ute och få prata lite skit med Ann-sofie :) Hon är så grann, tur att ha dig på jobbet..!











Sicken härlig dag det var.. Efter jobbet åkte jag till Bonnie en sväng, där var Jonas, Josefin och Kicki och drack lite, men jag kände mig inte alls sugen så jag drack lite vatten! Hos Bonnie känes man sig alltid välkommen.. Inga knusligheter :)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va härligt vi hade det igår!! Fler mysiga delade turer får det bli.

2009-04-26 @ 18:33:02
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback