Åhhh vad skönt solen värmer

Usch vaknade aldelles för sent idag kände jag... Såg att det var så fint väder ute och blir då väldigt deprimerad över att jag inte hade någonting planerat... Bläää jag vill ha en balkong.. Jag verkligen älskar våran lägenhet men man märker att man sknar nåt när det blir så här fint väder.. Tänker tillbaks så mycket på när vi bodde i huset när det är sånt här väder, då var man aldrig ensam, man kunde sitta på altan, gosa med katterna, håva lite i poolen, knalla ner till Mimmi, gå till sjön.. Guud helt oberkrivligt hur mycket jag saknar det...

Den härliga altanen med inglasning

Lilla Zimba

Felix

Utsikten- Oslagbar



Att bo så nära Mimmi är också helt oslagbart..



Men men jag gjorde det bästa av situationen, tog med mig tidningen ut och satte mig på en bänk i röda stan och läste den..Ingen som har lite tips på vad man kan göra ensam när det är sånt här fint väder när man bor i en lägenhet utan balkong?!

Är det inte det härligaste som finns när man kan sitta ute och läsa tidningen!


Igår hade jag Theo och Gabriel här en stund.. Vi gick till folkparken och lekte lite i lekparken där.. Mysigt.. Theo sprang omkring som bara den medans Gabriel låg och sov så sött i barnvagnen...










Kommentarer
Postat av: moosie

va söta ni är :D ni kommer bli strålande som föräldrar! har pyngen skägg me? vill inte träffa er så här sällan!

2009-04-01 @ 17:26:05
Postat av: Anonym

Jag har ett tips på vad du kan göra när du bor i lägenhet utan balkong! Du kan ta en promenad till dina föräldrar, för dom har balkong!!!!!!!!!!!!!

2009-04-01 @ 17:57:11
Postat av: Ann-sofie

Kom till mej. Jag har altan o är jag och slavar på jobbet kan du städa och laga till nått gott tills ja kommer hem :)

2009-04-02 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback