Jag är med ny cykel

Jahopp då var påskståhejet över.. Den spenderades ju mest på jobbet men hann med lite grillning hos Mamma och Pappa på landet och i Söndags drack jag lite vin här hemma, Magnus var inte alls sugen, men det stoppade inte mig, Haha.. Jag vart lite fuller och Magnus tyckte jag var knäpp.. Men men jag hade kul iallafall.. Haha..
Gårdagen spenderades mest ute, jag åkte och köpte en ny cykel.. Så himla kul.. Det bästa köp jag gjort på länge.. Jag körde med Magnus hela dan.. Ont i arslet som bara den, körde typ runt hela stan.. Hihi...

Jag har konstaterat detta: När jag kör bil hatar jag cyklister och när jag cyklar hatar jag bilisterna? Hmm det kan väl inte vara så att det är mig det ärn fel på?!

Min fina cykel :p


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Inte sitter du väll och super själv :) Fin cykel du har!! Ses på jobbet!

2009-04-15 @ 10:22:40
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback