Morgonmys det bästa mys som finns

Godmorgon... Idg är jag riktigt utvilad, sov från kl.23 till 10.00.. Har legat och segat lite vid teven och läst tidningen, så skönt att sega på morgonen, det bästa jag vet.. Alla som känner mig vet ju att jag nog är världens morgontröttaste människa... Jag undrar om alla som vakna av sig själva vid kl.7 på morgonen vet hur det är att vara morgontrött, att det är så att man skulle kunna offra vad som helst bara för att få stanna i sängen, när man är så trött att man inte ens vill prata.. Jag vill absolut inte ha någon konversation på morgonen... Jag vill alltid få vakna i min egen takt och sega omkring..
Jag är verkligen en kvällsmänniska, det är min tid.. Då är jag hur pigg som helst och tänker på en massa, förmodligen därför jag har så svårt att somna också.. Jag går som i dvala på dagarna och piggnar till till kvällen.. Haha, nae inte riktigt så illa är det väl men ändå....
Det är ju pest när man sku upp tidigt till jobbet.. Ligger och drar mig in i det sista, sliter på mig kläder, sätter mig i bilen och kör som en zoombie till jobbet ungefär...

Det bästa som finns är att få vakna i sin egen takt och bara mysa på morgonen..


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

ja du igår va ja riktigt trött när ja kom hem. E fasen super tungt att dra rullstolar o speciellt när det e uppför hela tiden. Vi måste absolut ta rast samtidigt i morron. Pensionskaffet va trevligt, Kerstin va så lessen på sin sista dag och väldigt glad över presenterna. kram

2009-04-22 @ 17:43:05
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback