Ut i solen

Jahopp då var det snart dags att jobba.. Jobbar kväll idag.. Ska gå till jobbet, känner mig helt slut i ryggen så jag måste bara röra på mig mera.. Mitt rygg är ju inte så bra så jag måste fasen vara lite mer rädd om den och börja träna.. Men mitt gymkort har ju gått ut nu så det är ju lite surt.. Får väl gå och träna hemma.. :)
Imorgon är det fredag, det är skönt när man har ledig helg.. Vi ska till Linda och Christoffer imorgonkväll eftersom det inte bliv någonting av senast vi skulle ses.. Så nu ska vi fasen dit.. Linda pratade om att vi kankse skulle grilla.. Det gillar jag :)
Lördag är det fest med tjejjerna på jobbet... Denna gång ska vi vara hos Nina.. Ska bli trevligt med lite dricka och mat..! Måste fasen åka till systemet imorgon en snabbis...
Nu ska jag ut i solen...

Till godingarna på fredag


Med tjejerna på Lördag


Kommentarer
Postat av: Nina

Det kanske inte blir lika flott som på din fest,, men ska se till att det blir bra drag iaf ;) hehe.. Jättekul att alla kunde komma också! Ses i övermorn! Pöss!

2009-04-02 @ 14:18:12
URL: http://ninaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback