Sommaralkis

Nyss hemkommen från jobbet, är sjukt trött alltså...
Igår var vi hos Mormor och Morfar en sväng efter att jag hade varit med Mimmi.. Det är så synd att dom bor så långt bort.. Tycker att dom ska flytta hit allt.. Men det vill dom inte, haha! Efter det såg vi sista avsnittet av Greys anatomy säsong 4.. Åhh jag vill bara att säsong 5 ska komma ut nuuuu..!
Efter det gick vi och lade oss och jag har svårt att somna som vanligt.. usch vet inte hur mycket klockan var innan jag somnade.. vågade inte kolla äns en gång..! Började läsa en gammal tidning och sen somnade jag iallafall efter det tillslut...
Sen ringde klockan och jag låg och snooza, hörde att det regnade ut.. :( Suck tänkte jag.. Jag som cyklar numera, men det gick ju bra ändå...

Nae nu ska jag ta en ipren, hoppa in i duschen och göra iordning mig lite.. Jag och Bonnie ska nämnligen gå ut och ta oss "ett glas" :) En får ju passa på.. är ledig imorgon så det blir ju fint...! Man blir ju så sugen att gå ut och ta sig ett glas när det är varmt och uteserveringarna är öppna :)




Kommentarer
Postat av: moosie

de är rätt! :D haha

2009-04-28 @ 15:54:19
Postat av: Ann-sofie

Sången var fin fin!! Låter trevligt att ta ett glas. Hoppas ni får trevligt. Du kan få lite sömnbehov av mig. Har så det räcker o blir över! kram

2009-04-28 @ 15:58:03
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback