Solen lyste med sin frånvaro men vad gör det när man är med sin solsråle

Ja Moosen ni hon är ruulig hon.. Det vart ju inte så mycket solning allt.. Men man kan ju snacka skit för det :)
Höll på att garva ihjäl mig när Mimmi desperat skulle leta efter en liten snus.. Det var ju ett par dosor om jag säger så, som hon bara hade i väskan... Ni skulle ha sett när jag var hemma hos henne i hennes rum för några veckor sen, fy faan aldrig sett så mycket snusdosor alltså...
Men men nu sitter vi här och glor, fick nog av all blåst ute...









Desperadoooo..



Min lilla snusmumrik No1




För övrigt så har jag bestämt mig för att den här sommaren ska bli så jävla underbar... Jag ska njuta av varje sekund och bara leva! Så det så..
Denna låt får representer det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback