Min innebonde har nyss åkt hem och nu blir det promenad

Igår var det en heldag med Mimmi som gällde... Vi var överallt och ingenstanns, Skönt att bara vá..
Mimmi sov här, vi hyrde film, lagade mat, hälsade på Mamma som hade Gabriel, Åkte till Himpan så Mimmis fick köra av sig lite.. Haha
Jag övertalade också henne att följa med på en grej nästa vecka.. Thihi.. Det blir kul ska du se ;)

Dagen till ära då är det ju förståss mulet eftersom att jag är ledig, junk! Tänkte ta på mig ett liten träningsoutfit och gå ut och gå en sväng, fy faan det här går inte längre alltså... Jag rör ju aldrig på mig längre, så nu ska jag försöka ta tag i saken..!

Ikväll pratade jag och Magnus om att göra något eftersom han är ledig imorgon och jag börjar inte förrens 13.30.. Får se vad vi hittar på, nån som har nåt bra förslag?!

Blir mys ikväll, inte ofta vi har tid med det numera. Men jag älskar varje minut jag får vara med dig...


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fin bild. Hur har du gjort den? Jag var på stan förrut men blev så trött i kroppen att jag åkte hem utan att ringa dig för en fika. Men det finns fler tillfällen för fikor! kram

2009-04-09 @ 17:45:07
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback