Min helg

Jahopp då har man precis kommir hem från jobbet nu då... Skönt att jag kunde jobbar idag iallafall..!
I Lördags hade jag en jätte härlig dag.. Jag och Magnus vaknade ihop och ingen av oss skulle iväg för första gången på mycket mycket läge.. Vi åt frukost ihop och mös... Se tog vi en promenad i det härliga vädret... Gick sen till folkparken, köpte glass och la oss på en filt där... Åhh det var så skönt väder alltså.. Rena rama sommarvärmen...



Senare på kväll bar det ju som sagt av till Nina... Där bjöds det på god mat, trevligt sällskap och massvis av alkoholhaltiga drycker :)
Sen gick vi ju förståss ut, mötte upp lilla Moosen på vägen.. Var ute en stund, sen blev jag trötter och gick hem och sov...!

Här kommer lite bilder:













Efter det blev jag ju sjuk sen på natten, men nu har jag fått proppa i mig lite medicin så nu är jag bra igen, som tur var.. Usch har ju redan varit sjuk två gånger redan i år och kan inte vara borta mer från jobbet känner jag...!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härliga bilder :D Vilken gäng vi är!

2009-04-06 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback