Kära Trädgår´n

Jahopp då vad det bara en 12-21 tur kvar nu då så är jobbhelgen över..! Sköönt :)
I fredags var jag med Bonnie hela dan... Vi låg ute och solade och bara latade oss.. Sonnie var självklart med och bet efter humlor..Haha... Efter lite övertalande från Bonnies sida så följde jag med till Trädgår´n.. Det var ju premiär så det ville man ju ändå inte missa även fast man började jobba kl. 07.45... Men jag följde med en sväng.. Drack en cider och ett glas vin..Jätte härligt att vara där, kändes så konstigt att vara ute så där och dricka när det fortfarande var ljust ute, men det är så skööönt att sommaren är på väg, en blir så lycklig :) 
På morgonen kände jag mig lite bakis allt men Magnus skjutsade mig ju till jobbet så det gick ju bra :)








outfiten 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback