Jag har "Pajfetisch" today

Nu håller jag på att grädda mina pajer i ugnen.. En med kyckling, fetaost, purjolök och bacon, en med kantareller, lök och bacon, och sen små pajer med olika fyllningar som jag gjort i en sån här ungsform som man gör muffins i.. smarrigt :) och sallad till såklart!
Så nu väntar jag bara på att det ska bli klart och att Magnus ska komma hem.. Efter maten skulle vi ta en sväng med våra cyklar, ta med oss lite kaffe och filt och mysa någonstanns..! Lite picknick :D
Älskar att det är fint väder, finns det något bättre?!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Tur att du hitta några goda recept på jobbet :) Är det du och Magnus på bilden?? Ledig i morron!! Såååå skönt!! puss o kram

2009-04-23 @ 19:49:30
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback