Hej påsk

Då var det långfredagen och jag ska snart gå till jobbet.. För en annan existerar inga röda dagar.. :( Men men nån ska väl jobba då också..!
Ska ta med mig en filt och lägga mig i parken innan jobbet tänkte jag, blir tokig på att vara i lägenheten när det är så fint väder..!
Jag som vill vara med min familj nu när det är påsk men dom är ju så utspridda allihopa, några är i Malmö, några i Gävle, några i Lindbofallet, Så det gör väl inte så mycket att jobbar ändå..! Haha

Den här veckan har det hänt ganska mycket, jag hoppas att ingenting händer dig. Dom måste hitta vad det är för fel. Vet inte vad jag skulle göra om det visar sig att det är något allvarligt. Men vi får hoppas att det inte är det lilla guldklimp!






Alltså allvarligt talat, Det här med Påsken.. Man smyckar husen med små rara, söta kyckligar medans man samtidigt äter dom.. Märkligt

Kommentarer
Postat av: karine

Hmm fick oxå jobba idag =/



heheh jag följer din blogg anniiii :D pusss

2009-04-10 @ 16:38:25
URL: http://kariiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback