Härlig kväll

Hade en jättetrevlig kväll hos Linda och Christoffer igår, vi grillade och mös... Åhh inget är väl som den årets grillpremiör.. Det luktade så gott och köttet var ännu godare sen.. Smaskens...!
Efter det körde vi buzz och lite singstar... Det blev nog en hel del vin kände jag när jag vaknade imorse.. Har varit lite bakis allt :/ Thihi..
Nu har jag precis gjort iordning mig och väntar på att Ann-sofie ska dyka upp.. Sen bär det av till Nina, käka och dricka litegranna :)

Syster börjar bli stor nu...



Griiillliiieeee








Köpte denna till Linda och Christoffer i inflyttningspresent...


Vad jag har gjort idag hinner jag inte skriva om nu... Nu ska jag nog gå och knäppa mig en liten cider :)

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Vilken fin inflyttningspresent. Jag har en likadan fast utan barnet. Ses på jobbet. Vi kan väll ta rast samtidigt sen. kram

2009-04-06 @ 10:13:42
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback