En dag med loppa på shemat

Hade satt klockan på 9.30 imorse.. Låg och snooza lite och tänkte på vad jag skulle göra idag.. Lite svårt ibland när man är ledig mitt i veckorna, för det är ju inte så många andra direkt.. Men då fick jag sms av Mimmi som frågade om vi skulle hitta på något.. Då blev jag så glad allt.. Hon vet alltid när hon ska skicka iväg ett sms :) Jag låg ju liksom och väntade på att någon skulle höra av sig :)
Så vi bästämmde att hon ska komma in hit så ska vi ligga utanför mig här på gräset och bara loppa oss!! Det är fasen det absolut bästa jag vet nu alltså.. En filt i solen, sen är jag helnöjd, och en liten Mimmi i solen med mig är ju inte heller så illa pinkat!

Min härligaste Moosen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback