det blåser upp till storm, mimmi!!!

hola! nu är de moosen som skriver.. åkte in till anna vid elva för att lappa lite sol.. och de gjorde vi så gott vi kunde, men fan va de blåser!! så vi fick gå in.  anna är bra hon, för med henne kan jag prata om vad som helst o hon är alltid lika förstående :) hon fixar allt vet ni.

Jag är så sjukt sugen på att flytta hemifrån nu också.. men måste ju såklart vänta tills efter sommaren när jag har kommit igång o jobbat. då ska iaf anna vara min inredare, för jag förstår inte ett skit om de  där, bevare mig väl. Det tror jag kan bli skit bra! anna verkar nästan gladare än mig att jag ska flytta haha. hon vill att jag ska flytta till haga så att vi kan leka hela dagarna långa!. undrar om vi skulle tröttna på varandra då? NEEJ, hur fasen skulle de gå till, undrar jag ^^, 


hmm vi funderar på att ta en grillning på fredag kväll, med lite vin eller kanske öl.. nu återstår de bara att hitta ett par frivilliga som kan tänka sig att ställa upp och underhålla oss hela kvällen. :)


ska nog sluta skriva nu.. innan anna somnar i soffan! / herroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback