Är det tisdag så är det

Nu måste jag ju uppdatera om den lilla utgången i Tisdags.. HAha, jag hade ju lagt fram ett förslag till Bonnie om att kankse bara gå och ta nån cider eller nåt mitt på dan och bara gosa i solen.. Men det blev ju så att jag åkte till Bonnie kring halv sju var hon väl.. Vi började drick vin.. Och då blev det ju som det blev.. Runda och goa under fötterna knallade vi ner till stan, först en liten sväng till Trädgår´n, vågar inte skriva vad vi gjorde för bus där... Oppss.. Haha..
Efter det gick vi ner till Bishop, så himla mysigt där... Drack självklart en cosmopolitan där för dom gör fasen världens bästa cosmopolitan ever :)
Men men en helt klart jätte trevlig kväll med mycket snack och tokigheter..!

Jag hade lockat håret litegranna










Bonnie är prinsessan som kysser grodan


Mmmmm mumma




Oj oj oj, här började det spåra ur litegrann, Haha

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va hände på trädgården?? Vilken fin ram, den svarta som hänger vid dörren. Vart har hon köpt den??

2009-04-30 @ 17:30:20
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Va hände på trädgården?? Vilken fin ram, den svarta som hänger vid dörren. Vart har hon köpt den??

2009-04-30 @ 17:34:26
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback