Helgen och nya jobbet

Vi hade en mycket trevlig kväll i Lördags.. Haha.. Gudars sicken partykväll det blev.. Känndes verkligen inte att man inte hade träffat alla på jättelänga.. Alla bubblade som bara den..! Måste göras om tycker jag allt.. Så himla roligt det var..
Först var vi hos majsan och åt massa god mat som hon hade lagat åt oss.. Sen bar det av till palace och det är inte ofta man har så roligt när man väl kommer ut men det känndes som att alla var på samma humör.. Dansa loss hela natten och jag gick barfota hem.. Haha.. Helt blodig på fötterna när jag kom hem.. Alla hade trampat på mina stackars fötter:(


Gänget från i Lördags

Söndagen var en bakis dag måste jag säga.. Jag vaknade vid 11.. Åhh guud var skönt tänkte jag.. slippa sova bort hela dan.. Men sen la jag mig i soffan och tittade på teven och somnade så sött.. Tills klockan 15.. Opppsss!
Magnus och jag lagade världens godaste mat... Mumms var det... Börjat äta GI- mat numera..!


Örtmarinerad fläskfilé, klyftpotatis, kall sås och sallad

Igår var det första dagen på mitt långvik.. Och jag måste säga att det kändes toppen.. Alla var så trevliga och jag tror verkligen att jag kommer trivas.. Och sen kommer ju Ann-sofie och Majsan jobba där också och det är ju verkligen ett plus måste jag säga.. Stackars alla när jag och Ann-sofie jobbar, då kan det gå hur som helst... Haha.. Nae då.. men vi har verkligen kul ihop och det är ju inte fel när man är på jobbet..!
Rickard var även hos mig en sväng, Klippte hans hår... Hoppas han vart lite nöjd iallafall.. Alltid kul att träffa honom..

Idag är jag ledig och jag tänkte masa mig iväg till banken och prata om att pensionsspara... Usch vad jag känner mig gammal.. Men ju tidigare man börjar destå bättre tänkter jag... Kanske skulle träffa Moosen sen..! Min underbara lilla vän!! Skulle vilja hälsa på Pussen också.. För han är så söööt :)
Fasen vad dålig jag är på att uppdatera min blogg har jag kommit fram till.. Men tiden räcker bara inte till ibland...
 








                                                                                                                   Have a great day

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ångesten gick över när ja kom till jobbet men ja tycker att det e trist när man inte vet vart man ska va. Tycker inte du det?? Tur att alla e så trevliga iallafall o hoppas att vi får jobba mycket ihop!! Man måste ju ha kul på jobbet!

2008-09-03 @ 17:26:09
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback