Höst

Nu sitter jag här och är seg som bara den.. Snågluttat lite på "Operah". Ska snart iväg och jobba.. Börjar 12.45.. Sen måste jag rätta mig om vad jag skrev igår, det var inte rally vi var på utan Banracing sa Magnus bestämmt igår.. Haha
Igår var vi en sväng hos Adam och Alex. Såg på Kristallen och så bestämmde vi datum som vi ska åka till Ullared..! Den 18 oktober blev det bestämmt..!
Usch man vill bara inte acceptera att sommaren är slut.. Orkar inte med höst och vinter nu känner jag... Blääää...
Men det är tur att jag har världens mysigaste att gosa med i höstrusket:)

                       

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Söta ni e ihop!

2008-09-09 @ 17:15:39
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback