Promenix

Nu sitter jag här hemma och glor.. Var ute och gick en sväng vid strömmen med Mimmi och Frida... Så trevligt så..!
Imorgon är jag ledig... Så himla skööönt... Ska sova länge länge... Har ju varit så himla trött senaste veckorna så nu har jag varit och köpt vitaminer... Min och Ann-sofies nya grej haha... Satt på rasten och jämförde våra braiga tabletter... Skilde rätt så mycket på mängden av vissa vitaminer.. Undra vad det kan bero på...!?
 Imorgon ska jag och Alex ses...Våra karlar ska ju jobba så det blir mysigt att umgås lite..!
Mimmi och Frida på våran lilla promenad


Har tänkt och läst mycket om hur de returscherar kändisar i tidningar, annonser, omlag och annat.. Helt sjukt.. Att göra kändisar helt oigenkännliga och hur alla människor tycker att: Åhh vad snygga dom är, Åhh vilka kroppar... Men allt är faan fejk....

Kolla bara in här...Magen blev smalare, Brösten framhävs mer, Vaden är mindre, Ögen är mer intensiva blan annat...
Så känn er snygga och bli inte avundssjuk på låtsaskroppar!


Före                                                                                                

Efter





                                              

 

                                                                                Bye

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fortsättning följer med våra vitaminer. Tur att vi är lätt roade iallafall!!!



ROSENROT FÖR ÖKAD SEXUELL LUST

Du har säkert läst en del som har skrivits om Rosenrot. På kort tid har denna unika ört blivit en av de mest sålda i hela Skandinavien. Den är kanske mest känd för att ge både kvinnor och män ökad sexuell lust men ger ocså bättre skärpa och koncentration.



Sökte på Rosenrot på nätet :) Nått för dig kanske??

2008-09-24 @ 20:34:41
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

E mycket glad att jag har dej på jobbet!! Allt blir mycket lättare när man har lite skoj!! Lunchmys på fredag :) Ha en bra ledig dag!!!

2008-09-24 @ 20:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback