Rally och lite shopping

Nu sitter jag här och är helt seeeeg... Har varit iväg, tro det eller ej, på Rally hela helgen... Pappa och hans jobbarkompisar kör.. Så jag och Mgnus följde med till Kinne Kulle.. och vilket j*vla väder rent ut sagt... Burr burr vad man har frusigt... Stod ute från kl.12-19 i Lördags... Men jag måste säga att det var så spännande när dom körde så jag fick ont i magen så nervös var jag... Men tillslut kom dom på 2:a plats... Och det var på håret måste jag säga... Jag höll på att bli galen på dommar asen..Haha, Men men nån gång ska man ju komma 2:a också... Dom har ju vunnit denna tävling 2 år i rad så...
På kvällen var blev det god mat och underhållning av han som härmar massa kända personer, Kommer inte vad han hette man har var väldigt skojjig,,! Senare blev det lite partaj och jag gick inte och lade mig förrens kl. 5 på morgonen.. Haha.. Stod och pratade med Pappas härliga arbetskamrater halva natten... Så klockan kl.8 när pappa väckte mig var jag ju inte så pigg och fräsch direkt.. Men det vara bara att bege sig och äta frukost.. Finns inget bättre när man är iväg så där.. Frukosten är ju underbar:) Gott gott... 

                
Vi fick god buffé när vi kom upp till skara i Fredags   
        
Rallyfolket


Vi på middagen i Lördags

Idag har jag varit helt seg.. Sovit 14timmar, gått en sväng på stan och handlat shampo och skor.. Nu väntar jag på att min älsklig ska komma hem... Visst är det helt underbart att när man varit tillsammans i mer än 2år att man kan sakna varann så dant och bara kramar och gosa som man gjorde när man var nykär... Att känna sig så trygg och älskad av någon är det bästa som finns.. Helt sjukt att man kan känna så här..

Köpte detta shampo...

 
......och dessa sköna skor att traska omkring i nu när hösten är här


Idag har jag även beställt dessa snygga skor.. Blev helt kär i dom till vänster, Sarah Jessica Parkers Dior, kopior..
Opppppsss som jag brukar säga

I like it






Hoppas att ni haft en piggare dag än mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback