Snart iväg och jobba

Nu har jag precis fått i mig lite frukost och ska iväg och jobba vartefter.. Börjar kl. 14.. Ska nog gå till jobbet tror jag, Så himla fint väder verkar det vá :) Det är ju inte så ofta direkt.. Har legat i soffan och tittat på "Operah".. Idag handlade det om att en familj skulle leva utan dator, duscha max 5min, endast titta på teven 1timma på kvällen, inte shoppa någonting alls, inte köpa vatten på flaskor m.m.. Man har ju blivit så himla bortskämd med alla tekniska prylar.. Som en annan det första jag gör är ju att sätta på teven när jag vaknar... Som en familj hade inte ätit frukost ihop på ett år... Men snälla! Då har det ju gått aldelles för långt... Jag som klagar på att jag och Magnus aldrig får äta frukost ihop.. Antinhgen så jobbar jag på helgen, eller så håller han på med sin rallybil i garaget. Vi har alltid något att göra... Hoppas vi åker på någon liten tripp någon stanns snart, känner att jag behöver det... Bara rå om varandra..! Mys mys..

Sovit med flätor inatt
Snyggt att bara slänga ihop med en stor klämma!


                                                                      Älskar min nya tröja med korta ärmar från Gina



                    Vilken passar jag bäst i?

Kommentarer
Postat av: moosie ;)

brunt!! :D

2008-09-03 @ 17:08:00
Postat av: Ann-sofie

Du va väldigt snygg i håret idag! Tycker du passar i både brunt o blondt. Du ser kanske lite äldre ut när du e brunhårig... Jobba lugnt ikväll! Ja ska slappa i soffan!!

2008-09-03 @ 17:30:02
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Helen

BLOND!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-09 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback