Fyllekaja

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och jag är så död så det finns inte..
En liten resumé av helgen: I fredags vart jag kalasfull.. Usch vad hemskt det är när man inte inser att man är apfull.. Hade varit bättre att stanna hemma... Inte så jättebra av mimmi och mig att börja dricka vid fem kanske... Mimmi däckade... stackars min Moos..:( Usch märkte när jag åkte taxin hem att det jag tänkte i mitt huvud inte alls kom ut i rätta ord.. Då är det illa.. och folk som säger att man fortfarande är onykter när man vaknar har jag väl inte riktigt trott på förrens i lördags morse... Buuuhhuu....
Hela Lördagen förstörd... Vakna med världens ångest.. Usch vilka träffade jag igår? Vad sa jag?
Sen på kvällen åkte vi till min svärmor och svärfar som fyllde år...
Söndagen började med att vi var och tränade och att vi efter det relaxade lite! Mysmys var det allt... Bubblade och hade det skönt :)resten av dagen spenderades hos Faster som också hon fyllde år... Var så mysigt när många i släkten är samlade, blir ju inte så ofta... Så det var så trevligt... Oscar var en glad skit som vanligt...
Idag jobbade jag ju kväll som sagt, innan jobbet skjutsade jag svärmor och svärfar som skulle åka på kryssning.. När jag åkte till och från söderköping, tänkte jag bara att jag ska egentligen inte köra bil alltså... När jag ska koncentrera mig blir jag helt slut alltså... Kan inte förstå varför jag är så trött... varit det i flera veckor nu.. Kanske är det ätt hösten är här, kosten, järnbrist, näringsbrist? nåt måste det va alltså... Får fasen ta och kolla upp det alltså... Så tråkigt att aldrig känna sig pigg och fräsch...
Måste säga att det var så kul att träffa Bonnie igen.. Vi måste ses snart och ta en fika alltså.. Finns så mycket att prata om när man inte setts på så länge... Kul att träffas i lite nyktert tillstånd också..! :)
Träffade även Karine när jag och Magnus var och handlade en sväng, och efteråt sa jag till Magnus: - Åhh Karine är ju bara så söööt! Känner att man saknar alla ju... Fasen gått med varann i samma klass och setts i stort sätt varje dag i 3år ju... Blir ju så tomt tycker jag.. :( och man har ju så mycket tid till att träffa alla också... NOT... Fy vad tråkigt det är..!
Konstig bild på oss  Stefan Mimmi och Danne


 Folk i köket  Bror var på partyhumör









                           "Discopylver"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback