Handla

                                                                                            
            Nu har jag precis vaknat av ett meddelande från Faster.. Ska följa med dom och handla lite.. Börjar jobba kl.14 idag med.. Sköönt med sovmorgon.. Undrar hur mycket jag kan sova egentligen.. Sovit typ 12timmar varje natt nu och ändå är jag trött... Sover väl för länge kanse.. Vad glad man blir när man vaknar och solen skiiiner:) Finns inget bättre..
Nu ska jag gå och lägga en ansiktsmask! Ha en underbart härlig dag

                                                     

























Pussen ska så klart med och handla!
















                                                                                            Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback