Helgen

Nu är snart jobbarhelgen över... Den har gått så fort tycker jag.. Swwiischhh så var den över... Ska bara tillbaka snart och jobba 4 timmar...
I fredags kväll när jag kom hem efter att ha jobbat hade min älskling gjort så mysigt.. Tänt ljus överallt, lagat mat och köpt 5 jättevackra rosor...! Då blir man glad allt :)


På lördagen åkte vi till Christoffers 25-års fest direkt efter jag slutade jobbet...Där fick vi äta massor olika pajer och goda sallader, sen blev det tipspromenad om Christoffers liv, jätte bra idé att ha en sån tipspromenad..  Massa folk var det där, men det var trevligt... Drack några glas vin, skulle upp och jobba kl.7 så det blev inte så sent... 


Så här såg jag ut innan vi åkte:


Min vita nya poloklänning som jag köpte på H&M i veckan..
Snygga knästrumpor med snörning och rosett bak från Gina!



Pussen var också där..Han hade sina fina jeans på sig som han fick av mig...! :)


Här är en bild när han sitter i en liten gospuff som han fått av mig och Magnus, med "Barbapappa" motiv på...Sötast



Nu ska jag snart sticka iväg till jobbet igen.
Hoppas alla har haft en riktig mysSöndag!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hur va det på jobbet utan mej idag?? Det kändes så lyxigt att vara ledig!!

2008-09-28 @ 18:29:50
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback