Solen skiner

Åhhh vad skönt det var att sova ut idag... Vaknade och kände mig lite pigg faktiskt, första gången i världshistorian...!
Nu tänkte jag gå och sminka mig lite sen ska jag gå ut och gå med Alex... Så fint väder ute så man blir så lycklig.
Sen ska vi åka ner på stan en sväng och träffa syster min! Hon ska köpa kläder som hon ska ha på sig på Lördag.. Hennes Christoffer fyller 25år.. Blää jag jobbar till 16 på lördagen och börjar kl. 7 på söndan.. :( Så jag vill ju inte bara klampa in där kl. 18 när alla gäster har varit där sen klockan fyra...hmmm.. Får se hur jag gör...




Se här vad lite smink kan göra:




Fastnat för denna partylåt:











Let the sun light up your life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback