sheer cover

Nu har jag och Magnus nyss kommit hem efter att ha varit på en lten kvällsfika hos Faster, Tomas och Oscar!! Oscar var en liten surputt och ville bara sova, men han är söt ändå...
Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt att soooova ! Guud vad jag längtar... Ligga och dra mig halva dan ska jag göra..!
Börjar få ont i halsen igen :( usch, för vilken gång i ordningen? Känns som att kroppen är ur balans på nåt sätt...




Min hy är också helt f*ckad för tillfället... Är så känslig, förmodligen är det väl väderomställning, för lite sömn och mycket annat som bidrar :( tänkte kanske beställa "Sheercover"..! Någon som provat? kanske funkar, men om det gör det varför är det inte fler som använder? Brukar inte gå på reklamer och så men värt ett försök iallafall..!? Det är ju relativt billigt också.. (399:-) för ett startpaket.. Och det ingår ju rätt mycket saker...




Imorgon ska jag träffa Bonnie en sväng, ska bli så kul att träffa henne..!! Får se vad vi hittar på för något..!

Jag och Bonnie, Studentbrännbollen!



Fick rosenrot av en på jobbet idag.. Alla är så trötta på att jag går omkring som en zoombie.. Haha, tillochmed pensionärerna frågar hur det är fatt och om jag är trött...! Så nu är det både vitaminer, mineraler och rosenrot som gäller... Är dock lite rädd för att jag inte ska kunna sove men vi får väl se hur det går... Ann-Sofie säger att man får ökad sexlust av rosenrot... Haha, vi får väl se!


Dessa vitaminer äter jag nu, ska väl börja med rosenrot imorgon..!
Hoppas det hjälper mot denna oändliga trötthet..

     

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får berätta om du blir piggare av rosenrot! Gick det bra o kombinera det med dina andra tabletter?

2008-09-30 @ 10:43:05
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback