Jobbe

Nu sitter jag här hemma och glor.. Har delad tur idag :( Ska snart tillbaks till jobbet.. men som tur är får jag jobba med Ann-Sofie och det känns skönt..! Vi har så skoj ihop så... Ska jobba ihop ikväll med.. Tur det.. Vi är lika sega idag..!

Var så trött hela dan igår, så jag la mig vid kl.22 kankse.. Men då kunde jag inte somna för Magnus var ju inte hemma.. :( Så han kom hev vid halv tolv.. och efter det fick jag äntligen lite sömn...! Hoppas jag sover lite mera denna natt.!

Mimmi du får aldrig mer skrämma mig som du gjorde idag... Är så rädd om dig..! Inget får hända dig..!
Nu ska jag mysa i soffan till det är dags att åka till jobbet..!
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback