Du ger mig energi

Idag jobbade jag till kl.16.. Träffade Mimmi för en liten fika på fräcka..! Mycket trevligt... Sen åkte vi hem hit och provade lite kläder som vi kanske ska ha imorgon.. Så svårt att veta vad man ska ta på sig i det här vädret.. Men men det blir nog bra hoppas jag... Vi avslutade det hela med Mcd och en liten racingtur... Haha.. Faan vad kul det är att gasa på alltså... Högsta volym och gasen i botten..! Mohaha... När vi är med varandra så är det verkligen som man ser på film,två tjejer som har svinkul, vi har så himla roligt och kan säga så galna saker.. Du får mig verkligen på något helt galet humör jämt... Imorgon kommer Rickard, Mimmi, så klart, Bonnie och kankse Lajtan och dom.. Ska bli så roligt..!

Tack för att du får mig att orka, i det här, ibland, tråkiga livet!

Kul att träffa Bonnie igen, Var så länge sen

Hoppas att Lajtis kan komma också!

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kärlek är underbart!!

2008-09-18 @ 22:48:17
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: moosie

du är den jag trivs bäst med, den jag har roligast med, den som jag älskar mest<3 love you hun

2008-09-19 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback