mina favoriter



Nu har jag precis skjutsat hem Mimmi.. Hon har varit här idag.. Har ätit mat och sett på SATC the Movie..
Nu var det ju ett tag sen jag såg den på bio och den är ju bara för underbar den filmen alltså.. Blir så rörd av varje scen.. Helt kär i dom..
Mitt lilla härta

Snart kommer pullan hem.. Då ska jag värma på lite mat till honom och sen ta en lång härlig dusch har jag tänkt mig..
Saknat honom idag.. gör jag nästan jämt... Så skönt det är att man kan känna sig nästan nykär och sakna så dant när man har varit tillsammans i nästan 2,5 år.. Han är den absolut bästa som finns..!

 Älskar dig


Kommentarer
Postat av: moosen

de har vart en toppen dag med dig:) fisken haha:P

2008-10-28 @ 21:46:41
URL: http://mimmirauker.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi ja men du får inte säga nåt till farmor o dem än.. tänkte ja skulle de i jul sen =) hemlis =)

2008-10-29 @ 07:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback