villa fridhem

Nu har jag kommit hem från jobbet och Magnus hade gjort varm smörgåstårta när jag kom hem.. Så himla gott.. Nu är jag väldig äckelmätt bara! Haha...

Guud vad jag längtar efter mina SJP skor... Fasen beställde för säkert 4 veckor sen ju.. Men det tar väl tydligen sån tid när man beställer från USA.. Hoppas dom kommer snart.. Nu har jag väntat länge nog tycker jag allt...



Måste ju säga att de äkta är ju hundra gånger snyggare, men vad gör man när man inte har råd.. Då får man göra det bästa av situationen..."Rätta mun efter matsäcken" helt enkelt..!







Måste säga att jag har kännt mig på pigg idag och det är så sköönt, hoppas det kommer att fortsätta..
Fortsätt gärna att följa min kamp mot tröttheten, Haha







Finns det något bättre än att gosa med pussen?!




Hit ska vi och vila upp oss den 1 november:




Vi ska även ta denna SPA-behandling

Duobehandlingar:
Oriental aroma soul

Kurbad. Kroppsinpackning. Hårbottenmassage samt spamassage 90 min





När vi ska dit är det även Gormethelg med bland annat 5 rätters middag :)



Hoppas det är lika underbart som det ser ut!
 
Någon som varit där?




 











Behöver en plats där jag bara kan få vá



 


 

Delar med mig av en riktigt myslåt så här på kvällen.. Sen ska jag krypa ner i sängen..

 
       

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback