framtiden

Har jobbat kväll idag.. Började kl. 12.45... Hade varit jätte duktig och satt klockan på nio.. Men när vaknade jag då? klockan 12.. Haha.. Snoozat i 3 timmar.. Jag måste ju ha min djupsömn på mogonen alltså.. Jag sommar om på 1 sekund tror jag..Har värsta humöret man kan tänka sig på morgonen.. Då är jag inte så pratglad om jag säger så.. Då vill jag mest bara vara ifred någon timma eller så tills jag piggnar till.. Undrar hur det är att vakna och känna sig utvilad och pigg? Aldrig varit med om det hittils.. Men på kvällen då är jag piggelin minsann... Hoppas jag kommer att kunna sova inatt nu bara..


Ibland skulle jag bara vilja flytta livet 5år fram så man slapp göra alla beslut inför framtiden..
Bara hitta vägen till det man vill göra i livet..





Jag brukar läsa Linda Rosings blogg ibland och vissa bilder blir man ju lätt chokad av alltså.. Vad har hon gjort med sitt utseende och är det ens någon som tycker att det är snyggt?


Före:


Efter:




Sen när vann det konstgjorda över det naturligt vackra?



















Visst det är skit kul med smink och göra iordning sig och jag känner mig iallafall piggare och fräschare och man gör iordning håret och sminkar sig, men det går väl till en viss gräns.. Läppförstoring och botox, Det förstör ju bara ansiktet.. Ser ju fasen oigenkännliga ut.. Man måste väl ändå ha kvar sin naturliga form och skönhet i ansiktet..?!  
 Alla har ju sin naturligt vackra skönhet, Varför försöra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback