min helg


Har haft en mycket bra helg trots mycket jobb.. I lördags jobbade jag till kl. 16 och efter det fick jag ryck här hemma och
gjorde trerätters middag.. Det blev lax med god röra till förrätt, Slottstek med potatisgratäng och egengjord chokladmousse :) Det var mummsigt allt..!



I Söndags var det delad tur som gällde så jag och Ann-Sofie passade på att åka till hälsomässan på våra timmar.. Det var riktigt bra måste jag säga, Kanske lite liten men... Tror att jag och Ann-sofie var väldigt attraktiva där, Alla skulle prata med oss och lura oss både till det ena och andra.. Haha.. Det vi gick på var iallafall att vi ska gå på en undersökning hos Thea Tandhälsa.. En annan höjdpunkt var ju att jag kände på siliconinplantat.. Var ju inte alöls så hårda somman föreställt sig.. Så mjuka och fina så :)  Efter det åkte vi till donken.. Passande va?


Där satt vi och kollade i våra almenackor jag var helt säker på att jag skulle jobba kväll den dagen vi har firmafest och dag dagen efter det men det visade sig att jag hade kollat fel.. Båda vi jobbar till kl.16 den dagen och sen är vi lediga dan efter :) Snacka om att vi blev glada, Då blir det hem till mig efter jobbet och göra iordning oss och något gott att dricka kanske, sen tar vi en helkväll :)






Igår jobbade jag också till fyra, Som vanligt.. Buuhhuu.. efter det åkte jag direkt ut till Mimmi..
Det hade ju brunnit i tre hus i åby och mimmi känner hon som bor granne med dom.. Och en gammal barndomskompis till mig bodde i ett av husen som brann ner..
Mimmi hade varit där när det brann och hon hade sett alla somn var så ledsna så hon orkade bara inte sitta hemma längre så vi åkte in till stan, gick på resturang, åt gott och drack cider,..!
Verkligen ledsen för alla som fick sina hem nedbrända och jag tror inte ens man kan föreställa sig hur det känns att stå där utan någonting kvar..




Idag vaknade jag av ett sms av min syster.. Hon undrade om jag skulle med på vattengympa.. Och varför inte..!
Första gången jag var på vattengympa och det var ju roligt måste jag säga.. Höll på att garva ihjäl mig ibland.. Bara jag och Linda och pensionärer typ hoppade omkring där i basängen till ABBA musik.. Haha

Vi var även ner i relaxen och bubblade och bastade.. mycket skönt var det allt.. Ett litet smakprov av vad som väntar i helgen :)


Jag plaskar med fötterna i kallbadet.. Burrburr.. Där ville jag inte hoppa i,..

Kommentarer
Postat av: sandra

oooo va kul... ja vill med =)

2008-10-28 @ 16:33:42
URL: http://sandraolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback