Man kan visst bli lycklig av att shoppa, så det så!!!!!!!!!!!!!

Shopping makes me happy!


Åhhh nu har jag precis hämtat mina älskade stövlar... Så fina var dom.. Kom i en jättefin kartong och vilken kvalitet.. Verkligen skillnad på skor och skor..
Måste säga tt man kan visst bli lycklig av att shoppa.. Man blir ju så glad! Wiiiieee..
Har presic bränt en skiva till Magnus också så han blir lycklig..! Snart ska jag knalla iväg till jobbet i kylan.. Burr burr..
Dom hotar ju med snö också.. Usch jag är inte redo känner jag.. Men men det är väl fint och mysigt med snö och vinter! Mysigast är att man kan tända massa ljus och mysa!



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hur har ni haft det på SPA:t? Underbart kan jag tänka mig!! Kram

2008-11-02 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback