Riktig hemmafru

Idag har jag varit riktigt duktig måste jag säga..Jobbade 7-16 idag...
Har precis gjort kalops och bakat "Mockarutor"..! Blev lite inspirerad av kalops när Ann-Sofie lagade det på jobbet idag.. Det är ju så gott.. När jag var liten så var jag så petig i maten och det var ett himmlens liv jämt när jag åt så lite... Det enda jag kunde trycka i mig som en bäng var kalops..! Glömmer aldrig när faster gjorde det på deras land en gång, Guuuud vad jag åt :)

Så nu ska jag vänta på att älsklingen ska komma hem så vi kan äta.. Hoppas maten blir lika god som den på jobbet :)

  
             


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Tur att du hitta högrev! Blev maten god? Nu ska ja snart på kostmöte! JIPPI!

2008-10-14 @ 12:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback