Promenix



Jag och Mimmi var ute i Åby en sväng och gick.. Gick till Jursla en sväng, pratade om våra plaer i framtiden.. Så skönt att prata med dig.. Jag är sån som alltid måste ha någonting att ser fram emot, nån plan i livet, nåt nytt, en utmaning.! Annars deppar jag ihop har jag märkt... men jag hoppas att mina planer går i verk en vacker dag..!
Gick förbi hos Fredrik en sväng också, Linus var också där..Så trevligt så.. Sen tog ve en kebab sen var åby-resan över..! Mohaha
Ledig imorgon, skööönt måste jag säga..! Har absolut ingenting planerat.. Det kan ju vara skönt ibland.. Kalle pratade med mig och Magnus om en liten middag..!? Får välla se om det blir av.. Vore trevligt :)





Over and out     

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var allt en trevlig dag :D <3

2008-10-09 @ 20:59:54
URL: http://mimmirauker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi har alltid moosigt...

2008-10-09 @ 21:01:08
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback