Mysdag planerad imorgon

Har inte haft så mycket tid för att blogga nu senaste dagarna.. Shoppade loss i helgen måste jag säga.. En nota på 5.600.. Haha.. Mycket saker fick jag allt.. Typ 12 stora påsar med massa roligt..!
Idag har jag jobbat till kl.16 sen var jag hos Bonnie en sväng och hon bjöd på god smörgås och kaffe.. Mums mums..
Imorgon jobbar jag också till klockan fyra, som vanligt, Bläää.. efter jobbet ska jag hämta Theo, ska myskväll här hemma.. Ska laga god mat till Magnus kommer hem har jag tänkt mig och mysa vi tre :)
På Torsdagen ska Mimmi komma hit och göra oss sällskap! Saknar min Moos..!
Var så länge sen jag hade honom nu så det ska bli så kul.. Man har ju inte allt för mycket tid tyvärr, Den här veckan jobbar jag liksom 6 dar.. :( Men men det får gå...
Nu ska jag duscha och sen ska jag mysa till det i soffan med lite glass :)

Jag och plutten när han var jätteliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback